Export CELÉ databáze, snapshoty, replikace, aktualizace či tak něco Možnosti · Zobrazení
Petr Vejsada
Odesláno : 22. srpna 2012 21:34:36 Odpovědět s citací Odpovědět
Dobrý den,

nejprve chci ocenit celé dílo. Ačkoli situace na "trhu práce" se opravdu velmi rychle mění, přeci jen tato databáze může přinést zajímavá a užitečná vodítka. Jedna z velmi mála aktivit financovaných státem, ze které snad může mít prospěch mnoho lidí.

Nyní už k věci - studuji psychologii v magisterském studijním programu a mimo jiné mě zajímá i profesní a kariérové poradenství. Aby byla celá databáze smysluplná, je třeba mít široké možnosti práce s daty. Takové, jako poskytuje například SQL databáze. Mým cílem tedy je, celou databázi si nahrát do PostgreSQL a dále s ní pracovat. Strávil jsem na tomto webu už dost času, ale mám pocit, že se dříve uklikám k smrti než získám relevantní data :-(. Nešla by udělat - dle mého ta úplně nejjednodušší věc - prostě sem dát celou tu databázi ke stažení ? Pokoušel jsem se vyexportovat povolání. Vybral jsem vše a teprve pak jsem zjistil, že musím všechno rozklikávat do mnoha úrovní a že nejspíš není v lidských silách to naklikat. Snad si na to napsat nějaký skript, který by "klikal" za mě. Je v tom nějaký problém ? Licenční nebo tak něco ? Technický jistě ne. Nepředpokládám ani licenční problém, když je projekt financován z peněz daňových poplatníků a je k dispozici všem. Nebo jsem něco přehlédl a jde to ?

Prosím tedy o Vaše vyjádření, zda existuje nějaká taková možnost mít celou databázi doma a prohledávat ji mnohem efektivněji, než je zde na webu možné. Ideální by byly třeba denní snapshoty a k tomu dodatky, které by se daly dohrát do SQL databáze.